24 Ocak 2013 Perşembe

hayatımdaki en kötü konser: yüzyüzeyken konuşuruz


öncelikle birileri soliste kaan tangöze ile tek ortak noktasının adı olduğunu söylemeli. yakışmıyor tatlım sana öyle mimikler el kol hareketleri nağmeler falan olmuyor yani sonra bas gitarın sapına falan çarpıyor elin. ayrıca sahne korkun varsa sahneye çıkmasan da olur gözler kapalı şarkı söylemek konuşurken seyirciye bakmak yerine bateristine bakmak falan yanlış işler. bi de sesinin çatlamamasın özen gösterirsen daha güzel olur.

ayrıca bateristiniz bateri çalma konusunda yeni galiba. kendisine burdan sen yenisin galiba tarzında bi espri yapmak istiyorum yani şarkıya yavaş girme yanlış girme vs vs. bi de stüdyoda prova yapar gibi çalmayaydınız daha güzel olurdu grup olarak. ben tonla amatör grup izledim ki bu grubun video kayıtlarına bayılmıştım çok güzel çok samimi idi ama canlı performans iğrençti. ayrıca sahnede rakı içme modası geçmedi mi ya sormak istiyorum?

hayal kahvesi gibi bi mekanın ses sisteminin iğrenç olması bi yana grup olarak da senkronize çalamıyorlar gibiydi. yani sesi melodi olarak alamadım ben. şimdi sen kimsin müzikten ne anlıyorsun diyenler olabilir ama yıllarca gitar çalmış lisede müzik odasından çıkmamış ve çok fazla konser görmüş çok da iyi bi müzik dinleyicisiyim ben kulağımın da iyi olduğunu düşünmekteyim.

hayal kahvesi gibi iyi müzisyenlerin çıktığı bi mekanın da bu kadar rezalet bi düzeneğinin olması beni şaşırttı. ben bası hiç duymadım mesela hele ilk başlarda sadece bateri duyuyordum gibi bu çok rahatsız ediciydi.

sonuç olarak 2.şarkıda gitmek isterken verdiğim para boşa gitmesin diye 1 saat 20dakika dinleyip sonra da ayh yeter diyip taksiye atlayıp geri döndüm yatağıma.

not: evde takılmaya devam etsin bu grup valla bak daha iyi.
not2: bi de sahneye 20dakika geç çıkmak büyük müzisyenlerin bile yaptığı bi iş değil seyirciye biraz saygı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder