14 Ocak 2013 Pazartesi

hayat sadece şarkılarda güzel

freddie amcamızın dediği gibi bazen anne ben hiç ölmek istemedim sadece hiç doğmamış olmayı diledim kafasını yaşatır insana. 
düşünüyorum 20yaşındayım. 20 senelik hayatımın 15ini hatırlıyorum. 15 sene içinde başıma gelenleri düşünüyorum. özellikle şu son 6senesini. belki de daha çok son 2 senesini. sonra doğduğu gün ölmeliydi diyorum kendim için. belki de hiç yaşamamalıydı. ama yaşamayı da çok seviyorum inatla. çünkü hala izlemediğim bi sürü film ve dinlemediğim bi sürü şarkı var. ayrıca hala zombiler şehri istila etmedi. ama sonra arkadaşlıklarımı yediğim kazıkları sevgililerimi onlardan yediğim kazıkları düşünüyorum. karmaya inanmıyorum mesela. ne kadar üzersen o kadar üzülürsün diye bir şey yok. inanın beni üzenler çok mutlular. sonra mutsuzluk için bu dünyaya geldiğimi düşünüyorum. ben mutsuz bi insan olarak yaratıldım mutsuz olmam gerekiyor belki de. neden ben diyordum eskiden ama onu da demeyi bıraktım. mutsuzluk bana yakışıyor bunu tanrı da ben de biliyoruz. 
ve ben tek başıma güçlü bi şekilde yaşamaya devam ediyorum. benim hayallerimi başkaları gerçekleştiriyor ben sadece bi köşeden izliyorum ben bu hayatta bi başrol değil bi figüranım sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder