1 Kasım 2012 Perşembe

hayatımızı şekillendiren ilişkiler üzerine vol 23246742

         ilişkilerde ortak müzik zevki, ortak din, ortak kıyafet zevki önemlidir bence. çünkü bunları bir yere kadar sorun etmiyorsun ama sonra bi yerden patlıyor. örneğin benim deist olup eski sevgilimin dindar olması ilk başlarda sorun değildi taa ki beni askılıyla sultanahmet'in bahçesine sokmayana kadar. nasıl sokmazsın lan. ben orda saygısızlık yapmıyorum. tarihi bi eseri yakında görmek istiyorum o kadar. ayrıca madem saygılısın hoşgörülüsün buna ses etmemen lazım.
        bunlardan en önemlisi de müzik yalnız. hani istediğini dinlesin banane diyemiyorsun çok. çünkü adam scorpions konserine gelmiyor mesela. neymiş ona göre o müzik çeşidi saçmaymış. ama ben senle bi pop konserine gelirdim mesela. o da bana göre saçma. ya da türkü dinlemeye de gelirdim çok da severim. bir de şey var mesela geçen şey oldu;

 film izliyoruz. film glam rock üzerine. e abi ben zaten 80ler 90lar ezbere bilen insanım. filmi gayet net tartışarak izleyebildik. işte glam rockta şu vardır bunu yapamamışlar adamın dövmeleri uygun değil şu değil bu değil. şarkıları zaten biliyoruz.e noluyor eğleniyorsun. diğer türlü olsa adam mal mal bakıcak. pembe ruj var mesela. garipseyecek. ama glam rock bu olmalı biliyorsun e adam bilmiyor.
işte bunları bilmeyen adamla o filmden hiç keyif almazdım ben.
o yüzden yok zıtlıklar ilişkiye eğlence katar olayı yalan. adam glam rockı bilir ama nefret eder anlarım mesela. ama hiç bilmiyorsa sorun olur yani. olmaz.

neymiş kendimize uygun sevgili bulup mutlu oluyormuşuz sonra da.

2 yorum:

  1. al ulannnnnn https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/603215_363040060459491_1312271462_n.jpg

    YanıtlaSil
  2. sağol anonim ama benim sevdiğim tarzda bi dövme değil bu
    ama güzelmiş

    YanıtlaSil