14 Ocak 2013 Pazartesi

bayım akciğer kanserisiniz 3 ay ömrünüz kaldı

fazlasıyla yorgunum. ders çalışma fikri türlü türlü düşüncelere gark ediyor beni. arada içtiğim sigara zihnimi açmıyor. bozuk masa lambama vurup durdukça ders çalışma fikrinden uzaklaşıyorum bunun üstüne de bi de bilgisayarımın ekranı gidip geliyor ve beni deli ediyor. okulu bıraksam okuldan sonra kazanacağım paradan daha fazla para kazanırım şu an. ama annem babam her gün telefonda benle ne kadar gurur duyduklarını söyledikçe ders çalışman gerek opel diyorum o okul uzamamalı amk. zamanında mezun olmalı işe girmelisin. insanlar benden hep çok şey bekledi bugüne kadar. tıp kazanmalısın dediler kazanmadım belki bilerek belki cidden o kapasitede değildim. böyle olacaksın demediler hiç ama olmamı istedikleri bi model hep vardı ve ben onu onlara başarılı bi ilkokul ortaokul ve lise hayatıyla verebildim. görüp görebileceğiniz en düzgün insandım bundan 2.5 sene öncesinde. başarılı, sosyal, herkes tarafından sevilen. şimdi sadece sosyalim sanırım. başarısız bi öğrenciyim bunaldım çünkü. sürekli benden bekleneni vermeye çalışmaktan bunaldım. yoruldum. örnek bi insan değilim. ailelerin uzak duracaksın bu kızdan dedikleri arkadaşım belki. ama benim içimde yaşadıklarımı kimse bilmiyor maalesef. neler yaşıyorum düşünüyorum kimse anlamıyor. okul bitince ne olacak diye düşünmekten kafayı yiyecek duruma geldim ben. belki de o yüzden ders çalışmayıp bitmesin istiyorum yoksa biliyorum okulun en başarılı öğrencisi olabilirdim. ama olmadım. 1.sınıftan beri heo bir şeyler değişsin istedim ve değiştirdim. 20yaşındayım ama 18yaşındaki kızların hayran olduğu şekilde yaşıyorum. arkadaşlarım şu kız senle tanışmak istiyor seni merak ediyormuş diye geliyorlar yanıma. insnalar beni tanıyor. yüzlerini bile görmediğim insanlar kim olduğumu biliyor oysa ben sıradan biri olmak için çok uğraşmıştım. sıradan olmaya çalıştıkça bu kadar dikkat çekebileceğimi bilemedim. ama ben yoruldum. ders çalışma fikri beni sorgulamaya itmeye başladı ve yorulduğumu farkettim. şu an insan genetiği çalışırken bu satırları karalıyorum işte. neymiş insan genetiği insanı tüm yönleriyle incelermiş e inceledik de noldu? mendel kalıtımı açıkladı da noldu? ya da dna’nın işlevi çözüldü de noldu? ne değişti bulunmasaydı ne değişirdi gene ölmüyor muyuz amk?! nedenini bilsek ne değişcek? sen öldükten sonra neden öldüğünü bulsalar ya da snaa şu sebepten ölüyorsun deseler ne değişir? 
bayım akciğer kanseriniz 3 ay ömrünüz kaldı.
ee yani? ne değişti? sonuçta öldüm, öldün, öldü.
derin saçmalıklar var hayatta. 
mayaların kehaneti doğru çıksa da kurtulsak amk!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder