27 Nisan 2012 Cuma

hadi fantezik olalım



not: sondan başa okuyunuz.
o: nabam la interneti, hiç işim olmaz. yanlız sen gerçekten güvenilir insansın benim için de. 
ben: ha yok bi şey arıyordum da o yüzden mastürbasyon falan yapmıyorum yapmam zaten ben sevmiyorum ya kamera olayı sakat sonra internetten toplamayayım görüntülerimi yani tamam sana güvenebilirim belki ama babana bile güvenmiceksin bu devirde 
0: hepimizin sapkınlıkları vardır. ben de biraz fazla ama olsun. bu arada sen neden geç yazıyon ? hacı acaip şüpheli göründün gözüme mastır falan mı yapıyon orada ? 
ben: seks yaparken kendimi beğeniyorum evet ama kameraya çekecek kadar değil açıkçası onun yerine başka bişey iste 
0:  2 şey, 1 seninle ikinci postaya girdiğimizde o açık olacak görüntü bir yandan sana izletcem bir yandan seni düdükleyeceğim. diğer yandan daha sonra onlara bakıp osbir güzel oluyor ^^ 
ben: heee o olmaz evet o kadar da değil yani kameraya çekip napcan zaten 
0: sekis esnasında kamera çekmek gibin seni ^^ 
ben:nasıl olmyacağından dolayı ne rica etcen ki ben öyle hayır diyen biri değilim artık yatakta ya evet bana davul öğret sen d::d 
0:  işte o rica olmayacağından dolayı ekstraya girer ^^ ama zevkli olur emin ol 
 ben: hmmmm rica et sen tamam :)) yani baya zorr bi durum o davul var engeller falan 
0:  öyle ekstra sonra sen şöyle öne eğildiğinde birşey rica ederim senden ^^ zor olması güzel zaten 
ben: ekstra derken? ayrıca zor olmaz mı çalamam be o zaman 
 0: tabik ki :) aynı zaman da sen davul çalarken sana oral seks de yaparım ama o ekstraya girer. 
 ben: şanslı bi sevgilin var :)  0: evet biliyorum :) içindeyken sağa sola dönmek gibi bir durumu da var. 
 ben: çok seksiiiiğ tabii ciddiyim bu konuda 
0: :) tabiğ ki. ıslandın hemen şasfjdaşlj 
ben: olsun bence olsun çok güzel bu çok hoşuma gitti :d 
 0: olabilü ben: buna hayır demem valla bak bana davul öğretsene 
0: davul dersi vereyim ? kucağımda çal davulu ? 
ben: ahahhahaha o kadar public ortama alışkın değilim 
0: otobüste arkana geçerim ^^

2 yorum: