27 Nisan 2012 Cuma

friends with benefits



1 senedir hiçbir şey hissetmeden sevişiyorum. 2.5 aylık ilişkim haricinde.
elele uyuduğum adama hiçbi şey hissetmiyorum. akşam oturup muhabbet ettiğimiz pes attığımız birbirimize aşık olduğumuz insanlardan bahsettiğimiz adamla deli gibi sevişiyorum elele uyuyorum.
sonra tek gecelikler var. film-şarap muhabbeti bilirsiniz hepiniz zaten. onlarda da bir şey hissetmiyorum. sarılsak da sarılmasak da umrumda olmuyor. kıçımı dönüp uyuyabilirim o derece.
1senedir öpüşürken gülümsemiyorum. ben gülümserdim hep. önce öperdim sonra dudaklarım onunkilere 1mm yakın şekilde çekilip gülümserdim. bir daha öperdim. bir daha bir daha bir daha. ama artık gülümsemiyorum. olay sadece seks olmaya başladı. ihtiyaçları karşılamak vs vs.
ama bir film izledim kendimi kötü hissettim. bağlanamıyorum bunu farkettim. aşk kadını ben seks kadını olmuşum. sadece sevişmek sevişmek ve sevişmek istiyorum. duygularımı hiçe sayıyorum. duygularım yok demiyorum var. var ama onları duymamaya çalışıyorum. onları geri plana atıyorum. uzak duruyorum. duygusuz yaşıyorum resmen. 
bu nereye kadar böyle gidecek hiçbir fikrim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder