29 Kasım 2011 Salı

hazır olmak

aslında insan hiçbir zaman hiçbir şeye hazır olmaz. yani sadece olur işte. zaten olması gereken de bu yani. hazırlık aşamasında illa ki bir aksilik çıkar çünkü.
mesela ben 2aya yakın ilk cinsel deneyimim için uğraştım. evet 2ay. kendimi hazırlamaya çalıştım. işte kıyafetler arıyorsun yeni iç çamaşırlarına bakıyorsun falan. ve 2 ay boyunca da hep sorun çıktı. ayarladığımız zaman görüşemedik. spontane buluşmalarımızda da bir bok olmadı. olamadı demek daha doğru olur sanırım. yani o farklı bir adamdı zaten. beni isteyip istemediğinden bile emin değildim. sadece ben şu ilk saçmalığı yüzünden ilkimin o olmasını istiyordum ki bazen ben bile zorladım onu. o olmaz dedikçe ben istiyorum dedim. ama her seferinde hazır değilsin dedi canımın müthiş yanmaları sonucu kendimi çektiğimde. ya da beni soyup vazgeçtiği bile oldu pişman olurum diye. aslında hep korktu o. küçük bir kızın ilk erkeği olmaktan korktu. onu bir kadın yapmaktan korktu. işte böyle 2 ay geçti. bazen acıdan kıvrandım yatakta. hazır olamıyordum işte ne kadar kendimi hazırlasam da olamıyordum. beceremiyordum bu işi. korkuyordum kafamdan binlerce düşünce geçiyordu.
sonra tatil için evime döndüm. dönerken otobüste telefonda kavga ettik. bir daha asla görüşmeyecektik. ben gene savaştım onun için. bir şekilde ikna ettim. 1 ay boyunca tek kelime dahi etmeyecektim ona ama geldiğimde görüşecektik. geldim sabahın bir körü. gelir gelmez de ona mesaj attım. cevap geldi falan. sonra bir 8 mart günü görüştük. karlı bir 8 mart. şort giydim o gün. gömlek deri ceket falan. gittim yanına. eve girdim kapıyı açıp yüzüme bile bakmadan yatağına gitti o gene. sonra yatağa yattım yanına. ıslanmışsın dedi. sarıldı falan. bana giyecek bir şeyler versene dedim. eşofman ve kazak verdi. üzerimi değiştirmek için kalktığımda arkamdan gelip boşver ben ısıtırım seni dedi yatağa girdik birden. ama ben çektim kendimi. olmaz dedim. bunun için gelmedim buraya. iyi peki sen bilirsin diyip bıraktı beni. ben gene üzerimi değiştim. çok komik olmuştum. paçalarım yerlere sürünüyordu. kollarım zaten görünmüyordu. dalga geçti önce benle. çok komik oldun diye. neyse işte normal normal yatıyorduk biz. sonra ne olduysa oldu. zaten onla yatağa girdiğimde biterdi bütün sorunlar. kaç kere kavga etmeye gittiğimde yatakta bitti sonumuz. 
-emin misin
+evet istiyorum
bu diyalogtan sonra. kendimi rahatlatmaya çalıştım. gene olmamasından korkuyordum. ama onun gözlerine içine baka baka canım acıya acıya oldu. evet. müthiş bir acı. hani o acıyı tarif etmem imkansız. daha önce hiç duymadığım bir acı. zarınızın yırtıldığını hissetmek nasıldır bilir misiniz? canınız çok tatlıysa bilmeyin derim. evet o yırtılmayı hissettim ben. dibine kadar hissettim. İçimden gelen sesi duydum o derece.
Sonrası mı? İlkinde bir şey hissedilmezmiş zaten. Ben de bir bok hissetmedim. İnsan içindeki şeyi hissetmez mi? Hissetmiyor işte. Hiçbir bok hissetmedim. 5 dakka falan sürdü zaten. O da çıktı gitti. Sonra geldi yanıma uzandı. Yorgana sarılmış biçimde yatıyordum. Canım yanıyordu hala. Bacaklarımı karnıma çekmiş vaziyette yatıyordum. Sonra duş al istersen dedi alırım dedim. Tek başıma duş aldım. Tek başıma. İki damla kan geldi benden. O da duşta aktı gitti. Akıp giden kanıma baktım. Kuş gibi hafiflemiş hissediyordum. Sanki büyük bir yükten kurtulmuş gibiydim.
Bornozla yanında yattım bir süre. Sonra kalktım bişeyler giydim üstüme. Sadece kazak vardı. Zaten kocaman geliyordu kazak bana. Sonra okula gitmem gerekdedi. Giyinip çıktık evden. İki yabancı gibiydik. Minibüste, metrobüste… yakın bile durmuyorduk birbirimize. Ben indim o devam etti. Sonra etrafa alaycı bakışlar atarak yürümeye başladım. İnsanlar bana bakıyorlardı o karlı günde şort giymeme şaşırıyorlardı. Laf atanlar falan oldu. Ama ben hiç umursamadan yürüdüm. Yüzümde salak bir gülümseme vardı. Nedenini bilmediğim salak bir gülümseme bir de hafifleme işte.
Ben o adama aşıktım. Ve ne yaşamış olursak olalım asla da pişman olmadım ve olmayacağım. Hala derim iyi ki de ilk onla olmuş. O olmasa ben ben olmazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder