29 Kasım 2011 Salı

şarap kafasıyla sevişmek

şarap kafasının acayip bir şey olduğunu defalarca tekrarlamış olmam gerek. hani o hafif baş dönmesi, midedeki farklı tatlar, ağızdaki değişik koku ve elinde kadehle fonda çalan teoman. teoman’ı hep şaraba yakıştırdım ben ya da şarabı teoman’a farketmez. ikisi de biribirini tamamlıyor işte.
nedense canım şarap istemişti o gece. 2 bira içmiştim gün içinde ama o gece hafif bir melankoliklik vardı. gecenin bir vaktiydi sanırım gidip şarap aldım. meyveli yoktu ben de köpeköldürenlerin en iyisi olan “cumartesi” aldım bir cumartesi gecesi.
odada iki ses vardı biri counter oynayan adamın bilgisayarından gelen ses diğeri ise teoman. çok uyumlu değil mi?
2.kadeh şarabımı içerken adam kalkıp yanıma geldi. şarap kadehini elimden aldı. vermek istemedim önce direndim ama işin ucunda güzel şeyler varken bıraktım kadehi elimden. sonrası güzel bir gece.
işin önemli tarafı şarap kafasıyla her şey daha güzel oluyormuş. zaten yarı kendinden geçmiş bir haldesin, çok güzelsin, kafan mükemmel bir durumda ve bütün bunların yanında bir de büyük hazlar yaşıyorsun. nice orgazmlar geçiyor gecenin içinden. ve teoman fonda söylemeye devam ediyor. eşlik ediyor o da senin bu güzelliğine, çığlıklarına… duyduğun hazzı daha da artırıyor. 
sonrası mı? sonrası yüzde ufak bir tebessüm, sıcacık bir beden ve mükemmel bir uyku.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder