29 Kasım 2011 Salı

her erkek aldatır

şimdi eğri oturup doğru konuşalım istisnalar kaideyi bozmaz da diyelim ve başlayalım. her erkek aldatır. hiiiç öyle benimki yapmaz ya da ben yapmam lan demeyin. yapıyorlar amk. yapıyorsunuz.
nerden biliyorsun lan diyenlere de cevabımı vericem şimdi. 
ben sadece 1 kere aldatıldım. en azından benim bildiğim bu.haberim olmadan yapılmışsa bilemem. bir kere de aldatılmaya sebep oldum. sırf hırsım uğruna eski sevgilimin benden sonra çıktığı kızı aldatmasına neden oldum. hem de benle. bu olaydan sonra sevgilisi olan erkeklere hiç yaklaşmadım amaaaa onları bir şekilde etkileyebilldiğimi gördüm. yani sayısını ben de unuttum artık bu tiplerin. ben eğleniyordum egom tatmin oluyordu ama sonra da acıyordum onların kız arkadaşlarına. 
neyse işte her erkeğin aldatabileceğini ben kendi deneyimlerimle gördüm. yani en aşığım diyen erkek bile yapıyor bunu. 3 senelik ilişkisi olan erkek bile yapıyor ya da sevgilisiyle tanıştığım sevgilisini tanıdığım adamlar dahi yapıyor. 
o yüzden sevgilim olmadığı için mutluyum da aslında. her şey başlamadan bitiyor iyi oluyor. benim ilişkilerim hep başlamadan bitti ama başka bir kadın için bitti.
öyleyken böyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder