29 Kasım 2011 Salı

biri aşk mı dedi

hayatımızı siken orospu çocukları yüzünden artık inanmamaya başladığımız şeydir. bir ergen yakarışı değil bu. hani elele tutuşup sonra işte saçma salak bir şeyden kavga edip ayrılıp aşk acısı çeken kızın yakarışı hiç değil. lisede miyiz amk?! neyse

inanmıyorum aşka. inanamıyorum. çünkü hiçbir büyüsü, etkileyiciliği, anlamıyok. ben sana aşığım dediğin adam sana sarılıp seni öperken ben sana bir şey hissetmiyorum derse neyine inanacaksınız amk aşkın?! hıı neyine?! o an sizin ona aşık olmanız hiçbir bok ifade etmiyor. 
aylarca beraber uyuduğun adam seni aslında sevmiyor. sen ona ben senle mutsuz da olurum diyorsun ama umrunda olmuyor. o kafası eserse yanına çağırıyor seni esmezse aramıyor bile. genelde sarhoşken sabahın bir körü arıyor zaten.

sonra ne mi oluyor? kendini hiçbir şey hissetmeden yaşanan sevişmelerin içinde buluyorsun. sevişmek senin için aşkla yapılan bir şey iken artık sadece ihtiyaç oluyor. sadece hormonlarının seni ele geçirmesi sonucu yaşadığın şey oluyor. oysa sen doğru adam, aşık olduğum adam diye diye kimseyi öpmemiştin bile. öpüşmek bile senin için özelken sonra bir bakmışsın sadece ihtiyaç oluyor her şey. 

böylece aşka inanmıyorsun işte. yanında yatan adama dokunduğunda bir bok hissetmiyorsun. kalbin çarpmıyor. sadece hormonlar harekete geçiyor işte. o da anca sevişmeni sağlıyor o kadar.

masumiyetti aşk. midende kelebekler uçuşmasıydı. yemeden içmeden kesilmekti. kalbinin ritminin düzensizleşmesiydi. bazen gecelerce ağlamaktı. saçmasapan şeyler yapmaktı aşk.
şimdi yemeden içmeden sadece kilo vermek için kesiliyorsun, kalbinin ritmi de hastalığından dolayı değişiyor. 

2011 biterken hala aşk denen şeye inanmanın mallığını öğretiyor sana hayatını siken adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder