13 Aralık 2011 Salı

bir çakmak vardı noldu ona

benim vardı bir tane. daha doğrusu ona almıştım ve kötü geçen bi gün sonrasaı ona vermek yerine sigaraya başlamıştım. 8ocakta falan başladım sanırım sigaraya da. neyse ona aldığım çakmakla yaktım tüm sigaralarımı onu düşünürken içtiğim sigaraları.

9 ya da 10 temmuz gibi o çakmağı ona verdim. sonra da mesaj attım;
o çakmak boş. sigaraya başladığım gün o çakmakla yaktım sigaraları. ve bir gün yeniden başka kimliklerle başka insanlar olarak karşılaşırsak ve başlayabilirsek doldururuz o çakmağı ama o güne kadar boş kalsın.

tamam dedi ben de doldurmicam durcak öyle.

eşyalara fazla anlam yüklüyorum ben. nedenini bilmediğim bir şekilde fazlaca değer veriyorum onlara. hepsi birer anıya aitler ve bir anda karşıma çıkıyorlar. canımı yakmıyorlar ama sadece gülümsetiyorlar ve footğraf kareleri şeklinde anılarımı karşıma getiriyorlar. 

çakmaklar sadece bir şey yakmak için değildir. bazen özel bir şeyi beklemenizi sağlayan eşyalardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder