13 Aralık 2011 Salı

adam

senden başkasına yakıştıramadığım isim sıfat her ne boksa işte. herkeste eğreti duran bi sana yakışan. 
çok yaktın canımı be adam. kimsenin hissedemeyeceği kadar kimsenin aklının alamayacağı kadar yaktın.
sen en mutlu günüm en kötü gecemdin be adam. ne sensiz olabildiğim ne de senle kalabildiğim.
adam sen benim hayal kuramadığım hayallerimdin. göremediğim rüyalarım.
kimselere dokunamadım sana dokunduğum gibi, hissedemedim kimseyi senin gibi be adam. olmadı dene dedin denedim olmadı.
ben sensiz olamıyorum. herkeste seni ararken nasıl olacağım zaten.
kimse senin gibi tutmuyor sigarasını ya da bira bardağını. kimse senin gibi bakmıyor adam. kimse senin gibi gülmüyor. kimse senin gibi uyumuyor. kimse senin gibi öpmüyor. kimse de senin bana bir şeyler anlatırken ya da gösterirken ya da dinletirkenki heyecan yok. senin o benim nefret ettiğim ama senin asla vazgeçmediğin söylediklerini belgeleme kanıtlama heyecanı kimsede yok be adam.
adam sen hiç masum değildin. senin masumluğunu almışlardı senden seni acıtarak ve sen aynısını bana yaptın. biliyorum biliyorum ben istedim büyümeyi. ama böyle değildi be adam. sen de biliyorsun böyle değildi. 
yine durup dururken ara istiyorum be adam. sırf uyu diye aradım de ve ara istiyorum. yüzüme kapat sonra. ben kızayım sen de yüzüne tutma o zaman telefonu de. 
gelme de geliyim be adam. zaten ne zaman dinledim ki seni? ben geliyim gene kavga etmek için ama sen yat uyu şuraya de sonra her şeyi unutup sıcaklığında erisin buzlarım. 
korkuyorum dediğimde korkarsan kork de ve sev beni be adam. biliyordum sevdin beni. büyük bir aşkla değil belki ama sevdin. kendinden korudun çünkü. insan sevmediği bir insanı kendinden bile korumaya çalışmaz.
adam sen bu kadar özelken benim hayatımdaki hiçbir insan beni aşka inandıramayacak. aşk sensin ve aşk sende kaldı.

come as you are,as you were 
as ı want you to be

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder