24 Mart 2013 Pazar

yaşanmayan aşktan bir parça

makyajımı silerken kapının kenarına yaslanmış beni izliyordu. tshirtlerini giymemi hep çok sevmişti. o beni hayranlıkla izlerken ben gene bir şeyler için çemkiriyordum. neyden bahsediyorduk tam hatırlamıyorum ama makyajımı silip elimi yıkarken o çoktan yatağa geçmişti. ellerimi yıkayıp üzerimde tshirtüyle salına salına yanına doğru gittim
-hadi yat artık uykum geldi bak saat kaç oldu sabah erken kalkıcaz
+tamam yatıyorum şu kremi süreyim
-ya her gece bu kadar krem sürmesen olmuyor mu
+sürmiyim de beni terket di mi
-ne alaka
+yıllar sonra anlarsın nedenini
-hadi ışığı kapa hadi
ışığı kapayıp bi çırpıda yanına yattım sıkıca sarıldım ona. beni göğsüne yatırıp her gece olduğu gibi şarkı söylemeye başladı kulağıma. yavaşça uykuya daldım. onun kollarında huzurlu bi uyku çekmeye koyuldum. o her geceki gibi saçlarımla oynayıp uykuyu beklerken ben çoktan bininci rüyamı görüyordum.

...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder