14 Nisan 2013 Pazar

çıplaklık sadece gerçekliktir


çıplakken edilen muhabbetlerin kimseyi etkileme amacı yoktur ve tamamen gerçektir. 
dizlerimi toplayıp kollarımın arasında aldığım an benim için ağlamak kaçınılmazdı ve öyle de oldu. biri beni sevsin istedim cümlesi içimde yankılanırken o sadece gözyaşlarımı görüyordu. en nefret ettiğim şeylerden biriydi bi erkeğin karşısında ağlamak ama çıplakken her şey gerçek ve olağandır. çıplakken siz gerçek sizsinizdir ve kendinizi bile kandırırken size çok benzeyen birini kandırmanız mümkün değildir.
bazen oturup muhabbet etmek orgazm olup boşalmaktan çok daha önemlidir ve öyle bi geceydi. susmadan saatlerce konuşabilirdim ki susmadan saatlerce konuşmuştum. sizi anlayan ne demek istediğinizi açıklamaya gerek duymadığınız insanlarla muhabbet etmek bi erkeğin kasıklarında vakit geçirmekten çok daha zevklidir her zaman.
lakin adamın biri size okkalı bi cümle kurduğunda sana sen burda değilsin kafan başka yerde dediğinde tüm büyü bozulabiliyor. neden dedin ki şimdi bunu diyorsun ne gerek vardı ki üst üste iki kere orgazm olup boşalıp uyuyup sabah da siktir olup gitmek varken neden yapıyorsun ki şimdi bunu diye düşünüyorsun. ama işte cümle ağızdan bi kere çıkıyor ve sen de kendini tutamayıp ağlamaya başlıyorsun. sebep basit; 2 senedir yaşadığım saçmasapan ilişkiler yarım yamalak seksler fiziksel anlamda sikilirken asıl sikilenin ruhum olduğunu farkettiğim zamanlar kendimden nefret ettiğim aylar kendimi sevemediğim zamanlar ve genel olarak kimsenin beni sevmemesi. sevilen bi kadın değilim olamadım olamayacağım. aşık olunası o mükemmel kadın değildim rakı içibilseydim belki olurdu diyorum bazen ama rakıyı sevmiyorum. tüm sorun rakıda bence. tadı daha güzel olsaydı ben de sevilesi bi kadın olurdum.
adamın biri seni sikmek yerine seni dinlemeyi tercih ediyor saçını okşuyor sana iyi geliyor sana sarılıyor bi kez daha ne kadar boka bulandığını farkediyorsun. içki şişelerinde hayat bulduğun seviştiğin herkesi unutmak istediğin aynaya bakmaktan korktuğun ölü gibi yaşadığın zamanları düşünüp kendine okkalı bi küfür ediyorsun. işte o adam seni böyle sorgulamalara itiyor boş boş yaşarken tekrar ne istediğini düşünmeye başlıyorsun. ne istiyorum ben bu hayattan?
cevapsız sorular kafamı iyice bulandırırken ve playlistim de sonuna gelmişken ben gideyim de bi çay koyayım en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder