18 Şubat 2013 Pazartesi

çarpık hayat

küçükken çarpıktım. annemler doktora götürmüş kemiklerime baktırmışlar. doktor anne karnındaki pozisyonunu koruyor büyüdükçe düzeltecek demiş. ama düzelmedi gençler. ııh. dedim demekki güvensizlikten kaynaklı bu. yoksa anne karnındaki pozisyonu niye korur bi insan. anne dedim güvensizliğim burdan geliyor demekki. 6yaşına kadar benle yattın ne güvensizliği dedi. lan 6 yaşına kadar senle yattım da kardeşim nasıl oldu en büyük kazığı senden yemişim herhalde millete güvenmem dedim. evet gençler çarpık insanlarla dalga geçmeyin onlar güvensiz insanlar bu yüzden anne karnındaki vücut formunu koruyorlar. zaten ben hep cenin pozisyonunda uyurum.

bademciklerim deli gibi şişti. doktor şaşırdı. bademciklerin çok kötü ama sen dinçsin ve ayaktasın dedi şaşırdım normalde yatak döşek yatman lazımdı dedi kan tahlili istedi. ölümüm yakındır gençler. anneme kötüye bir şey olmaz dedim sen ne kötülük yaptın diye sordu birinin elinden sevgilisini mi aldın dedi evet dedim ya bırak sen hayatta yapamazsın öyle bir şey seninkini elinden alırlar da farketmezsin dedi. ah anne istanbul bizi sikti baya da çakal yaptı be diyemedim.

ölmezsem yarın itiraflarıma devam edicem hadi sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder